torsdag 12 juni 2008

Sommar

Nu ser jag den här (?) omgången som avslutad.

Ett par saker:
Ni som vet om att ni har hemlismailadressen skriven på era bloggar, någonstans, vill ni ta bort dem är ni snälla? Vi får jättemycket skräpmail av företag som scannar av bloggar i jakt på mailadresser, så BORT BORT BORT, annars blir vi snart tvugna att byta adress. Ha inte mail-adressen som en länk på bloggarna, då är det kört :o)

Ni som redan nu vet med er att ni inte vill fortätta, snälla, meddela det nu, så jag kan ta bort er, för det blir otroligt krångligt om ni kommer på det när fördelningen redan är gjord. Känn efter ordentligt och meddela sedan till hemlismailen.

Ett kompensations/tröst paket har blivit skickat denna omgång. Det kommer inte att göras igen. Vi är alla med av egen fri vilja, kan man inte uppfylla kraven, så säger man till.

Det här ska vara roligt, inte ett måste. Gäller alla inblandade.

Klurar på någon förändring i innehållet, kom gärna med förslag till mailen.

Sedan vill jag att ni skriver i kommentaren om ni vill köra en sväng till i sommar, eller vänta till i höst? Skriv era önskemål, så ser vi vad majoriteten vill och försöker rätta oss därefter. Det handlar naturligtvis om min/våran tid som organisatörer också.


Hälsningar Doris

14 kommentarer:

Linda/Inna sa...

Hej!

Jag väljer att hoppa av och alltså inte vara med i nästa omgång av hemlishemlis.

/ Linda - Inna

Sarah sa...

Hej.
jag antar att det är jag som har fått den där kompensationen. 2 jättefina solhattar. Men det var avsändaren själv som erbjöd sig. Och jag har faktiskt inte tvingat någon! Känner mig uthängd i inlägget även om jag inte blivit nämnd vid namn. Många vet ju att det är jag eftersom jag skrev mitt missnöje på mni blogg.

Hur många är det som står på kö och vill in? ifall man väljer att hoppa av men sedan komma in igen!

Anonym sa...

P.O.S.E: det gäller inte dig.
/DORIS

Anonym sa...

hej

Jag hoppar av. Jag känner att jag inte hinner med allt som jag borde. Tack så mycket för den mysiga aktiviteten. Doris du e toppen!

/BLINKA

Carolina sa...

Jag fortsätter gärna och hade sett fram emot en omgång redan nu under sommaren.

Tråkigt att det är någon som inte blivit nöjd, men som du skriver så är vi med av egen fri vilja.

LinSar sa...

Jag är gärna med en omgång till.Det här är ju urkul:)Är med när det än blir.

Jenny sa...

Jag vill gärna vara med en omgång till, men hoppar nog över om det blir mitt under sommaren. Typ från augusti eller senare skulle passa mig.

Solveig Lövendahl sa...

Jag tycker det har varit jätteroligt och vill gärna vara med nu i sommar. Blir det inget nu så vill jag vara med i höst.

Fiffiluren sa...

Halloj!
Har ofta kollat på hemlis-sidan efter nyheter och nu kom det en med besked! You go, girrrl! :-)
- I sommar hinner jag inte, i så fall hoppas jag av. Blir det en bit in i augusti som den drar igång då vill jag vara kvar.
Ha en skön sommar ni alla!

Majtjho sa...

Jag vill gärna var med även denna gång.

A sa...

Eftersom jag inte är sugen nog (om det inte sker nån jätteförändring) så hoppar jag av. Jag hinner helt enkelt inte... Kommer förhoppningsvis tillbaka senare.

Cecilia sa...

Jag vill också vara med såklart, gärna i sommar också. Klar-datum borde ju ändå inte kunna bli förrän närmare augusti.

Sarah sa...

hur många står i kö för att komma in? intressant att vet aifall man hoppar av!

Bibabba sa...

Oj, jag har visst missat att det är ny omgång. Har inte fått någon adress till mottagare i min mail i alla fall! Kollar den oftare än jag kollar här. Hur som helst är jag gärna med igen, har väntat med spänning på en ny omgång.
/clara