torsdag 8 november 2007

Hallå!

Okej.
Alla har inte fått sina paket ännu, men vi väntar med spänning...

Inför den nya rundan, som kör igån i slutet av denna månad, om vi hinner, så tänkte vi ta in flera intresserade. Tio stycken närmare bestämt.

Så, ni som ev känner att ni inte hinner/vill/orkar vara med mera, meddela det asp till
hemligahemlis(snabela)gmail.com tack.

Ni som vill in; först till kvarn gäller, maila till samma adress, så får vi se hur många vi blir i slutändan. Alla måste alltså maila, med namn, bloggadress, nickname och hemadress, så vi har 'koll' på vilka ni är. Det blir rörigt med alla namn, vissa har tre-fyra olika.

Kolla reglerna (i tidigare inlägg) att allt är okej, och skaffa en blogg om ni inte har någon :o)

Vi ändrar till nästa vända -band bytes mot sybehör, då kan man ju lägga i princip vad som helst.

Jag tycker nivån på paketen har varit lagom, hittills. Alla har fått fina saker och det har varit så spännande att kika runt på era bloggar, om det hänt något sedan sist. Det här var roligt!!!!

/Doris

13 kommentarer:

A sa...

Gärna lite längre tid om det ligger över julen. Det är så mycket pyssel och sånt som ska hinnas med ändå i december.

/Nikka som fortfarande inte fått nåt paket... *otålig*

Lovisa sa...

Tycker också det låter bra med lite extra tid, är ju ganska mkt annat nu med. Hemlispaket lagom som julklapp kanske?
Jag är gärna med iallafall en runda till:-)
/Lovisa

DORIS DAISY sa...

Vad tror ni om ma har en deadline att paketet skal vara sänt den 15 december då?

Anonym sa...

HEJ!!!!!

Jag vill va med =)

Edyta (kajman)

A sa...

Va? 15 december blir ju ännu kortare tid om vi börjar i slutet av november?? Jag vet inte om jag har tid/möjlighet att vara med denna gång om det blir så kort om tid. Och det vore trist...

Anonym sa...

Hej!
Jag har följt hemlisandet med spänning och vill gärna vara med. Tycker det verkar jätteroligt. Kanske är jag för sent ute? Vart var det man skulle maila?
Mvh/Solig (soligaklader.blogspot.com)

hemligahemlis sa...

Solig: maila till hemligahemlis@gmail.com
Skriv adress, mailadress, nick, bloggadress och allt där:-)

Nikka: vi får ju fundera vidare så att det funkar. Men det är ju kul med jultema! Och då måste det ju skickas före jul. Vi får ju satsa på att komma igång så fort som möjligt, men du skall ju få ett paket också först:-)

/Gekko

A sa...

Gekko: Ett sätt att göra det lite enklare är ju att helt enkelt ha jul som tema. Så kan man slå ihop det med sitt övriga julpysslande och shoppande.

Mitt paket kom idag! Toppenfint! Ska bara få lugn på dotter så blir det bloggat snart...

Jes sa...

Härligt med en omgång till:) Men jag tycker nog vi kan säga att paketet ska va skickat senast den 20 december. och då måste alla ha fått sina adresser innan den 20 november. Man behöver minst en månad på sig.

DORIS DAISY sa...

Låter bra. Vet inte vad jag tänkte på där, Nikka. Men å andra sidan, har jag knappt hunit med påsken iår.... Men 20 nov och dec låter väl bra? Och jultema, då kan man ju börja redan nu, om man känner sig stressad.

Anonym sa...

Jag såg adressen sen, var visst lite blind...
Nu ska jag skicka och hoppas att jag kommer med!/ Solig

Botilda sa...

Vad kul med en omgång till och fler deltagare! Jag tror att det blir bra att ändra band till sybehör, det utesluter ju inte band för den som vill. Men jag undrar vad ni andra säger om tygstorlek - skulle vi kunna ändra den till 100*100?

Anonym sa...

Jag överlämnar min plats till någon annan. Hoppar på igen sen om det blir fler omgångar framöver om det finns plats över då. Har lite mkt på gång samt att temat inte är min grej. Jag kan nästan kalla mig för julhatare.
Lycka till ni andra.
/Klockarbarn