tisdag 1 januari 2008

2007

Nu knyter vi ihop säcken för denna gång. De som ej har bloggat om sitt mottagna paket ännu,
vet väl med sig det. Det är ju bara taskigt mot den man fått paket av, att inte visa upp vad man fått.

Kom i håg att meddela om du inte vill vara med längre, så vi kan ta in de som vill in.

Nästa omgång av hemlishemlis sker någon gång i mitten av februari. Det händer mycket i våra liv, så vi vill komma i gång med det först. Håll alltså utkik i februari!

Gott Nytt År och Tack för det gamla!

Doris å Gekko

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det har varit jätteroligt och vill gärna vara med igen. Gott nytt år till alla!

florin design sa...

Jag vill oxå vara med igen! Trist att inte alla visar upp vad de fått...

God fortsättning!!!!

Jenny sa...

Jag kan bara tillsluta mig - det var jätteroligt, och jag är gärna med igen... Det passar mig fint att det först blir i februari, jag väntar fortfarande på min symaskin från reparation, och så har jag visst ca 1000 UFOn som ska bli klara :-D

God fortsättning!

Fiffiluren sa...

En februariomgång sitter fint! Jag är på! Skönt att få en paus så man kan ägna sig åt sitt liv *haha*

Mimmi sa...

Februariomgång tycker jag låter toppen - känns skönt att ta det lilla lugna nu efter julstök m.m. Hade innan jul tänkt att avsäga mig nästa omgång om den skulle ske direkt efter jul, men nu behöver jag ju inte det. :-) God fortsättning på er alla!

LinSar sa...

Jag är gärna med.Tyckte det va jätte kul:-)
Ha det gott allihop

Jes sa...

Ja tycker att detta hemlis byte är så roligt, och vill va med även nästa gång. Tråkit att alla inte visar upp vad man fått!!!

Anonym sa...

glöm inte mig sen