måndag 3 december 2007

Har du fått ditt hemliga paket?

Skriv gärna en kommentar här när du fått ditt hemliga paket så uppdaterar jag eller Doris efterhand. Då kan alla lätt gå in i din blogg och se vad du fått. Tänk på att det är roligt för alla om du skriver lite om vad du fått och inte bara visar en bild. Din hemlige vän har ju lagt tid och omtanke i just ditt paket.
Annars hoppas vi att alla försöker gissa vem de fått av. Det är kanske svårast för de första som får men ingen blir sur om man gissar fel ju! Och känn ingen stress av att detta inlägg kommer redan nu, än är inte fristen här men jag såg en kommentar om att någon hade skickat redan.

Trevlig advent på er alla!

Här är listan:
Majtjho
Charmmiss
Gekko
Sarah lc
Nikka
HappyHippo
Bumla/Corax
Pejgan
LinSar
Carolina
Solig
Doris
Muldebaer
Tilde Textil
Sarahl
Cecilia
LiZa
Charleston
Lovisa
Mimmi
Thea
Man Made
Rebecka
Florin

36 kommentarer:

Majtjho sa...

Jag har fått mitt men har ignen aning vem det kan vara. Gissade fel.

/ Majtjho

Hemsytt sa...

Jag har fått mitt paket tror det är från Majtjho!

Thea sa...

Oj då, jag trodde paketet skulle skickas den 15:e!! Så att alla skickade samtidigt. Se där, så en nybörjare kan vimsa till det! :-)

Gekko sa...

Jag har fått mitt paket! Kommer lägga in det i bloggen under kvällen:-)

[sarah lucy carin] sa...

jag har fått mitt paket! blogginlägg kommer under dagen... men vem som skickat det är fortfarande en gåta. :-)

A sa...

Mitt paket har kommit och med hjälp av ledtråden avslöjade jag Nusse! Har bloggat om det nu...

Bibabba sa...

Jag har fått mitt paket idag. Jag gissade på Thea som avsändare o det var rätt! Bild o kommentar finns i bloggen.

bumla sa...

Jag har också fått mitt paket. Blogginlägg kommer under kvällen. Har ingen aning om vem det är ifrån :-o

Fiffiluren sa...

Men Bumla finns inte med på listan, under det namnet.... En petitess kanske :-)

bumla sa...

Bumla = Corax :-)

hemligahemlis sa...

Tack Charleston! Det är ju ingen petitess, man vill ju genast gå in och kika in vad folk har fått och inte behöva leta igenom lista!

Bumla: till nästa omgång kan vi kanske ändra så du bara heter Bumla här i och med att du postar kommentarer som Bumla?

/Gekko

bumla sa...

Gekko, absolut! För min del får du gärna ändra redan nu om du vill. Det är ju kul om man känner igen folk från FL, men samtidigt blir det lätt förvirrande med olika namn. Det är ju ganska många som har samma "problem" - vi som inte har synkat våra FL & bloggar ;-)
Eller ska jag posta som corax istället, det är ju inga problem det heller.

Gekko sa...

Bumla: vi fortsätter så som vi gjort nu resten av denna omgången och så till nästa omgång så kör vi konsekvent på ett nick. Inga problem!

Anonym sa...

Jag fick mitt igår och gissade först fel men sen rätt :-P Kommer bilder och kommentarer i min blogg så fort jag hinner.

LinSar sa...

Jag har fått mitt hemlispaket och lagt in bild

Jenny sa...

Jag har fått mitt hemliga paket idag, men har knappt hunnit titta ännu. Vinterkräksjukan härjar fortfarande här hos mig, men så snart alla sjuka barn har somnat ska jag blogga om det och försöka mig på en gissning.

//muldebaer aka Kajsa Kavat

Anonym sa...

Hur lång tid ska det ta för ett stort brev att komma fram? Jag skickade mitt paket i söndags, men det har inte kommit fram än :-( Hur lång tid har det tagit för er andra?

Anonym sa...

Mindre än ett dygn! men ibland tar det ju längre tid, speciellt när det närmar sig jul.

Carolina sa...

Mitt paket har kommit fram

Solveig Lövendahl sa...

Mitt paket har kommit!
/Solig

Anonym sa...

eftersom jag vet att det tar tid med stora brev den här tiden på året så är jag ännu inte orolig att mitt eget kommit bort på posten... Efter helgen är säkert alla brev framme...

Dvs ni som inte fått behöver nog inte oroa er ännu...

Har för den delen inte fått något paket heller...

Anonym sa...

mitt paket har oxå kommit

LinSar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cecilia sa...

Mitt paket har kommit! Från Florin! :D

Liza sa...

Mitt paket har kommit och jag gissar på manmade?

Fiffiluren sa...

NU har jag också fått paket :-D och bloggat, så gissar jag på Liza! :-D

Lovisa sa...

Jag har fått paket! :D

Mimmi sa...

Jagf har fått ett paket från Gekko. Fick det i förra veckan men har inte haft möjlighet att meddela mig här förrän nu. Ber om ursäkt för att det kanske skapat oro. Kommentar och bild kommer i min blogg snarast. Det var iallafall helt underbart, tack Gecko!!!

Thea sa...

Jag har också fått min hemlis, men inte gissat än!

florin design sa...

Jag vill oxå ha min hemlis!!!! Tydligen är den försenad :-(

Carolina sa...

Florin då är vi ju två som vill ha det

Jes sa...

Jag fick mitt paket här om dagen, av Doris Daisy Fins bilder på min blogg. LizA gissade rätt hon fick paket från mig :)

florin design sa...

fortfarande inget paket.... har kollat med utlämningsstället oxå men det finsn inget till mig :-(

Anonym sa...

Hej!

Nu har jag fått mitt paket.
Jag tror att det kan vara från sara Ic.

/Flower´s

florin design sa...

Förlåt att jag inte meddelat själv att mitt paket kommit!

Det tog ju lite lång tid på sig men hämtades ut i fredags, öppades i all hast och sedan åkte vi för att fira jul. Jag hann inte fota men bild och beskrivning kommer efter mellandagarna. Har ingen aning om vem det är ifrån.

Tack min hemliga vän!

Anonym sa...

Nu har även mitt kommit